۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۹:۰۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

دهه کرامت فرصتی برای پویایی فعالیت‌های فرهنگی است

دهه کرامت فرصتی برای پویایی فعالیت‌های فرهنگی است

بندرعباس - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر لزوم توسعه و ترویج بیش از پیش سیره رضوی در دهه کرامت تاکید کرد و گفت: دهه کرامت فرصتی برای پویایی فعالیت‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد از دهه کرامت به عنوان یک فرصت مناسب و ظرفیت تبلیغی در مسیر رشد و توسعه فرهنگ دینی نام برد و گفت: دهه کرامت ظرفیت کم‌نظیری است که تا کنون منشأ بسیاری از خیرات و برکات شده و آثار فراوان و شور و اشتیاق ایجاد شده این دهه در سطح جامعه اسلامی را به وضوح شاهدیم.

وی از دهه کرامت به عنوان یک ظرفیت کلان در سطح کشور به ویژه استان هرمزگان یاد کرد و گفت: این دهه ابتکار خوبی است که پایه‌گذاری شده و باید از ظرفیت آن به خوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد یکی از اهداف اصلی و اساسی دهه کرامت را توسعه و ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد و با تاکید بر تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم گفت: در صورت تحقق این امر مهم، آثار آن را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان دهه کرامت را یکی از فرصت‌های ویژه برای توجه به جوانان دانست و بیان کرد: دهه کرامت عنوان بسیار زیبایی است. که برای این بخش از تاریخ انتخاب شده است. کرامت و بزرگواری یکی از اصلی‌ترین خصیصه‌های اهل بیت علیه السلام و یارانشان بوده است.

کد خبر 4961279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha